előző
oldal l következő
oldal
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.11.11. 21:03 l #8287 |
Mar a verseny alatt sem ertettem ezt a parhuzamot; Schumacher a sajat embereivel lokdosodott a McLaren boxbol meg kitessekeltek. Coulthardhoz hozza sem ert...
|
Dühöngő |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.11.10. 22:24 l #36972 |
[IMG] https://kepkuldes.com/images/dadddbddea4f1638ba9304a272313206.jpg [/IMG]
Erre iszok egy sört...
|
Dallas Stars |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.11.05. 19:27 l #21028 |
Haha (gólokon nevetek), na akkor válasszuk ketté a dolgot!
Szóval ebben a két esetben a szájbatekert - általam unásig gyűlölt - RVH a "hibás". Nem akarok untatni senkit párszor már elmondtam róla a véleményem egyik korábbi esetnél egy másik topikban képekkel is illusztráltam az előnyeit és a hátrányait (a klasszikus VH-hoz hasonlóan). Lazlee talán tudja is mikor és hol.
Ez ugye a rövid oldal zárása amit 2-3 éve a játék gyorsulása és a kapusmozgások dinamizálása miatt alkalmaztatnak a kapusokkal. Abban a hszben kifejtettem miért előnyös, és éri meg bevállalni a hátrányait ennél a két esetnél viszont csak a negatívumait látjuk; tényleg megpróbálom röviden.
Bishop (több mint valószínű hogy nem magától, hanem utasításra) RVH mozdulattal zárja a lövő előtt a kapu rövid oldalát, ez viszont egy olyan testhelyzetet eredményez amikor a kapusnak az oldalsó vashoz való zárása nem párhuzamos hanem szöget bezáró törzstartást igényel. Egy magas kapusnak elvileg még könnyebb is kéne hogy legyen, de ez egy kurva kényelmetlen pozíció ráadásul a toló lábad megfeszítve magad alatt van és a ezen (rövid) oldali térded is kifacsarodva. Érthető tehát hogy a normális (értsd egyenes) pozícióba kívánkozik vissza a felsőtested ezzel viszont rést nyitsz a vas és a tested között könyéktől felfelé pedig teljesen kinyílsz.
Nem akarom védeni Bishopot mert ez mindkettő az övé volt; ha sima VH-t csinál kiröhögheti a lövőt hogy mit akarsz csíra, ha megcsinálja tisztességesen az RVH-t akkor jól fejbe durrantják kétszer, de nincs gól. Ugyanakkor a faszomat bele hogy mindent a sebesség oltárán kell feláldozni...
A másik dologra amit kérdezel; így már közelebb járunk a dologhoz ha a rövid oldali zárásról írtál az előző hszben is, bár mondom a kisebb kapus mindig kisebb lesz térdelve mint a nagyobb. Sőt voltaképpen az RVH is inkább az alacsonyaknak kedvez mert sima VH-nál előfordul (bár tényleg extra eset) hogy nem ér fel felső vasig kesztyű mamut kombó a lepkés oldalon. A magas kapusnak ugye hosszabb a lába így RVH esetén többet kell dőlnie visszafelé.
|
Dallas Stars |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.11.05. 15:32 l #21025 |
Fú meg kéne néznem az esetet így látatlanban nehéz lenne okoskodni.
Amúgy maga az elmélet amit írsz, így ebben a formában imbolyog, mert ha egy alacsony kapus térdel le az ő felsőteste még kisebb felületet takar.
Váll fölött pedig minden kapus sebezhető.
Majd rápillantok, ha lesz időm.
|
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.29. 15:52 l #51849 |
Senki nem mondott ilyet hogy ETALON.
Én említettem hogy a finnek sokkal tisztességesebben játsszák a célfutballt mint mások, erre láss csodát Dárdai is ezt mondja. Ennyi volt a lényege a posztomnak.
|
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.29. 10:53 l #51845 |
"A Nemzetek Ligájában a hibátlan finneket kiemelte, mint a célfutballt hasznosan játszó nemzetet. Úgy gondolta, nekünk kellett volna úgy játszani kint, mint ők."
Dárdai Pál
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.25. 13:54 l #8258 |
Senna... nem véletlenül van ott ahol. De ha már idézünk akkor most kikerestem amit a múltkor nem:
“If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver”
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.24. 20:12 l #8251 |
Igen, inkább boncolgatásba fordult át semmint vitába.
Ezt a Leclerc-Kimis dolgot már az előző hszben sem értettem, én mindvégig azt szerettem volna, hogy Kimi maradjon a másik autóban, úgyhogy ez irányú magyarázatra nem szorulok.
Biztos átfutnak az agyán ilyen dolgok amiket írsz és lehet bennük igazság is, de a Leclerc-Ricciardo párhuzamot sablonosan erőltetettnek érzem, nem beszélve arról, hogy értekeztünk már a itt a csoportban korábban arról, hogy Vettel '14-es "veresége" nagyban a későn felfedezett repedésnek tudható be a kaszniján. Persze ezt a média a mai napig szereti az orra alá dörgölni és nem mondom hogy nem ment jól Ricciardo, de azt pontosan senki nem tudja a szezon hányadik futamától játszott arra Vettel hogy kikerüljön az első háromból és szerződést bonthasson. Nem akarom védeni, elverte a vigyori, de nálam ez korántsem enged messzemenő következtetéseket levonni ismerve a mellékzöngéket.
Brawn mondandójának pedig pont ez a lényege; Vettel bizalmát kell visszaadni a csapatban (ahogy Te is írod), hogy ne hozzák kellemetlen szituációkba. Ördögi kör ez, de nem tyúk vagy tojás; a Ferrari '16 óta nyomja a hülyeséget ezerrel. Akkor még nem nagyon voltak Vettel hibák. Szóval szerintem nem kérdés ki a hunyó, hogy idáig fajult a helyzet.
A következő pontod precíz, csak azzal a tényezővel nem számol amivel a statisztika és a szimulációk legtöbbje; a kiszámíthatatlannal. Nem jelentheted ki 2018 végén hogy Vettel pályafutásának vége; nem tudjuk ki hova fog igazolni, melyik autó lesz jó vagy rossz csak hogy két alap példát mondjak. Ha abban a steril rendszerben zajlana le amit felvázolsz akkor lehet igazad lenne, de jelenleg csak a kismillió verzió egyike. Semmivel sem valószínűbb, mint hogy jövőre megnyeri VB-t. (Amúgy én nem szeretném ha a Ferrarinál maradna, remélem mielőbb távozik).
Itt önbírálatra gondoltál szerintem, nem önbíráskodásra.
A kijelentésed meg el van mentve, ne félj.
A vb címekkel és életkorokkal pedig nem erre akartam utalni, hogy ki az all time jobb meg ki nem. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.24. 15:53 l #8247 |
Gondolkodtam, hogy is válaszoljak erre a felvetéshalmazra, de este már fáradt voltam megírni úgy ahogy akartam, ma pedig rengeteg munkám volt, így nem volt időm ezzel foglalkozni, húzni meg nem akarom. Úgyhogy egy egyszerűsített verzióban reagálok.
Mindazonáltal, hogy vannak részletek amikben egyetértünk és van amiben nem, az olyan légből kapott dolgokkal nem tudok mit kezdeni hogy; "mostmár nem lesz ott Kimi, hogy szombatra átvegye a beállításait" és "esett szét végleg Vettel" vagy "Monza óta csak árnyéka az éppen előtte sem fényes teljesítményű önmagának". Ezeket egyrészt nem tudom honnan veszed vagy mire alapozod, de egy valami lejön belőlük, nagyon be akarod bizonyítani, hogy ő neki vége, csak azt nem tudom miért? De ez is inkább csak költői kérdés, úgyhogy ne is válaszolj rá. Másrészt egy négyszeres világbajnokról beszélsz úgy mintha egy Maldonado féle jött ment ámokfutó lenne.
Erre lehet az a reply hogy bagoly mondja verébnek, de én Hamiltont leginkább emeberileg szoktam szidni, a versenyzői képességeit soha nem vontam kétségbe, nálad lassan meg az derül ki az írásaidból hogy Vettel egy fakezű senki és a vb címeit csak és kizárólag a remek RBR-nek a Ferraris győzelmeit meg Räikkonennek köszönheti.
Azért is érdekes, hogy több mint féléve írod le az embert a nullára mert egy 31 éves sportolóról beszélsz, akinek akár még 10 éve is lehet a csúcson, mint ahogy a te kedvenced is közel a negyvenhez szorosan az élmezőnyhöz tartozik. Ráadásul egy olyan sportágban ahol nem lehet előre megmondani mi lesz jövőre.
Egyetlen példát szúrnék ide, aztán aki tudja értelmezi aki nem nem;
Hamilton első és második világbajnoki címe között 5 szezon telt el. 29 éves volt ekkor
Schumacher második és harmadik világbajnoki címe között 4 szezon telt el. 31 éves volt ekkor.
Vettelnek ez lesz az ötödik szezonja a legutóbbi vb címe óta és 31 éves, viszont mindkettejüknél korábban lett négyszeres világbajnok. Le lehet írni örökre?
A végső lökést pedig a ma reggel közölt Ross Brawn interjú adta meg, hogy így válaszoljak, mert helyettem is elmondott mindent. Talán neki hiszel:
„Nem akarok Vettelre mutogatni, de ezeket az incidenseket már nem tekinthetjük véletlennek, sokkal inkább azt mutatják, hogy nem érzi igazán jól magát a bőrében. Az elsődleges feladatuk az (a Ferrarinak-szerk.), hogy rájöjjenek, miként tudják segíteni Vettelt abban, hogy megmutathassa milyen nagy tehetség rejlik benne. Hiszen nem hiába lesz valaki négyszeres világbajnok, és Sebastian határozottan nem felejtette el, miként is kell versenyeket nyerni."
Zárszóként pedig két mondat Vetteltől. Olyanok amilyenek Hamilton száját (szerintem) soha nem hagynák el;
"Dühös vagyok magamra, az egész manőver szükségtelen volt." (Ricciardo ellen)
"Néhány esetben tehetetlen voltam, de vállalom a hibáimat. Végső soron nem voltunk elég következetesek, hogy megszerezzük a világbajnoki címet..." (az egész szezonról)
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.23. 17:48 l #8242 |
De Marko, mi az hogy nem gondolkodik? Te nem látod a versenyeket? A csapatától sok jóra nem számíthat saját magának kell megteremtenie a helyzetet, és a mai F1-ben nincsenek második lehetőségek; be kell tenni az autót amikor be lehet.
Nem azt mondom, hogy élete legjobb formájában vezet, de régen is ilyen volt amikor Crashkidnek hívták, meg akkor is amikor már világbajnok volt.
Én nyilván elfogult vagyok, de Te meg mindig elemzés nélkül első blikkre lehülyézed. A most hétvégi esetet még nem vizsgáltam tüzetesen át, de az tény hogy az utóbbi idők elkerülhetőbb baleseteinek tűnik.
Nem mellékesen a másik két kritikus esetben (Monza, Suzuka) is ő pördült ki, a támadott ellenfél tovább mehetett, ezért is volt övön aluli szándékosnak nevezni azokat az eseteket.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.23. 17:01 l #8239 |
| de Vettelt elnézve, még így se tudná az utolsó futamra tolni a matekot. |
|
Miért is? Mert megalkuvást nem tűrően vezet? Veszett helyzetben sem adja fel, áll ki? Hagyjuk már ezt hogy Verstappen kellően agresszív, ha Vettel ugyanazt csinálja akkor meg hülye. Japánt is miután pár prominens elmondta, hogy semmi gond nem volt hirtelen már nem is pörgött a porondon.
| Főleg hogy a következő két futamon a RedBull is jól fog szerepelni. |
|
Uh, ezt hányszor hallottuk idén...meg az elmúlt három évben...amíg Renault motor van bennük, még feltételes módban is túlzás ezt leírni. |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.23. 16:49 l #8238 |
Ha röviden és (kissé) cinikusan akarnék válaszolni, akkor nincsen semmi meglepetés ebben; a Ferrari ezen a szinten van.
Viszont, ha kibontjuk és jobban megvizsgáljuk a dolgot, akkor azért figyelembe kell vennünk, hogy egy olyan versengés része ez ahol a tesztek hiánya miatt sokszor be kell vállalni olyan fejlesztések alkalmazását is amiről nincs reális képük a csapatoknak. Mindez megspékelve azzal, hogy nem kevés pénzt, időt, energiát áldoznak fel egy egy ilyen fejlesztési lépcső megvalósításában, úgyhogy nem fogják egy vagy két betli után azonnal eldobni őket, ha nem bizonyítható, hogy rossz húzásnak minősültek. Most pedig arról beszélünk hogy két versenyen nem jött aminek kellett jönnie. Ne tévesszen meg senkit, hogy Szingapúrban a várttal ellentétben a Merci nyert. Szombat Q3-ig esélyük nem volt és ott is inkább Vettel bűn rossz második gyors köre pecsételte meg a sorsukat semmint a Merci javulása vagy a rossz Ferrari fejlesztése.
Szóval ez inkább Oroszországban derült ki, de egy rossz hétvége nem fog (feltétlenül) átírni egy komplett fejlesztési lépcsőt; adtak neki még egy esélyt Japnánban, nem jött be. Inkább kérdéses megint az a menedzsmenti döntés, hogy az alapvetően gyors autót a bajnokság ilyen kiélezett szakaszában szabad-e piszkálni és olyan kétes elemekkel felszerelni amik nem hoznak egyöntetű előrelépést. Japánt is megvárták, de itthonról könnyen mondjuk hogy balfaszok nyilván addigra lett elegendő adat, amiből meg lehetett állapítani, hogy a szezon hátralevő futamain nem érdemes használni őket.
Távol álljon tőlem, hogy védjem a Ferrarit mint csapatot, mert az elmúlt lassan négy szezonban ami hülyeséget elkövettek, az minimum 1 vb címükbe került, és én is ugyanúgy értetlenül állok a miértje előtt, de mint korábban is írtam ez szerintem sokkal inkább a viszonylag demokratikus csapatszerkezet eredménye mint, a konkrét egyének rossz döntéseinek.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.22. 17:22 l #8230 |
Nem maradtal le semmirol, talan egyszer mutattak kepet veluk. Azt se tudom minek van meg fent.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.21. 22:03 l #8221 |
Felhalatszik a Bukkbe a fitymacsattogas. :)
A lenyeg hogy a majom nem orulhetett.
Mielott valamelyik okoska osztana; ez egy jo futam volt, minden szempontbol.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.21. 0:06 l #8216 |
Csalo niggernek miert nem adjak oda elore a cimet?
Akkor nem kene ilyenekrol beszelni, hogy o atavaghatja a box utca vonalat es nyerhet idomerot negykerekes palyaelhagyassal.
Nyilvan Vettelnek reszeltek de ez a majom miert tehet meg barmit?
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.19. 15:12 l #8215 |
Eldolni latszik a dolog; Ocon ha eleg penzt gereblyez ossze akkor mehet a Williamsbe, miutan a Force India "csak" teszt/tartalek pilotai allast ajanlott neki (ahogy a Merci is).
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.18. 22:13 l #8213 |
| Én ma meg azt olvastam, Vettelt elküldi a Ferrari. |
|
Hagyjuk már ezeket a hírcsárda szintű cikkeket please... |
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.18. 21:05 l #8210 |
Továbbfűzöm a mai bulváros hírek mentén; a jövő évben kihasználva a vezerét vesztett Merci gyengélkedését Vettel és Verstappen harcol a bajnoki címért amit utóbbi nagy csatában megnyer. Az újabb betli után a Merci diszkont áron aláíratja '20-ra Vettelt.
Nem lenne rossz forgatókönyv.
Visszatérve a valóságba; Hamilton egy igaztalan ember, nem fogja abba hagyni öt után ő nyolcat akar.
|
Labdarúgás |
Idézet
l Válasz
erre l 2018.10.17. 15:10 l #51840 |
Hát az az egy - a szerelés és a játékos státusza is - a szabályt erősítő kivétel. Amikor majd ez a hátszél elfogy (vagy már talán is el is fogyott?) akkor kerülnek a valós helyükre.
Amúgy meg ízlések és pofonok; nem mondom hogy én "a faszom, megint egy válogatott meccs, essünk túl rajta, aztán markoljuk fel a meccspénzt" mentalitást választanám, de az izlandin kívül van még pár alternatíva inkább másfele kotorásznék. Példának okáért mondjuk a finnek már egyel korrektebben játszanak hasonló focit.
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
|