User adatok

 Név: Várai Viktor
 Felhasználónév: Vorangee
 Email-cím: vorangee(kukac)gmail.com
 Születési dátum: 1987.04.10.
 Lakhely: Budapest (Siófok)
 ICQ:
 MSN:
 Skype:
 Weboldal:
 Kedvenc csapat: Detroit Red Wings

User hozzászólásai

előző oldal l következő oldal

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.29. 15:48  l  #8184

Ezzel tulajdonképpen el is dőlt a VB cím. Holnaptól csak akkor van esély, ha Hamilton alatt megáll az autó, hibázni szerintem nem fog.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.26. 12:45  l  #8176

  Összehasonlítani a két ágazatot jelenleg kb. lehetetlen, vagyis pontosítok, lehetséges, csak abból az F1 valami borzalmasan szarul jön ki. Az egyik ágazat kb a legsötétebb időszakát éli, és csak zuhan lefele, a másik meg csak most kezdett el igazán felemelkedni.  



Ja ezt meg el is felejtettem kiröhögni. Bár annyit sem ér.

"Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma-1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban. A húsz futamot – élőben vagy felvételről – körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.

A sportágra tehát többen kíváncsiak, mint valaha, az amerikaiak stratégiája nagyon bejött."

24.hu

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.25. 23:11  l  #8174

de akkor Ticktum miért nem a 3-4. helyen van mögötte? hozza a 8. meg ilyesmi helyeket.  



Ha elolvasod az interjút vele, ott is mondja hogy ő maga rosszul szerepelt, nem arra keres mentséget hanem, Mick és a csapattársa értehetetlen felgyorsulására amit rajta kívül az egész paddock értetlenül néz.

de pl. esőversenyen is nyert meggyőző vezetéssel  



Direkt megnéztem az egyik ausztriai (esős) futamot. Engem nem győzött meg. Mit tudom én milyen pista ment mögötte az egész versenyen 1 mpn belül. Sokszor úgy tűnt mintha nem akarná megelőzni.

dobogós hellyel is meglenne a szuperlicensze.



Ezt én magam írtam le: #8154

amúgy is, F3-ból közvetlenül F1-be szerintem nem kellene senkinek kerülnie. (Ok, Verstappen kivétel volt.)



Egyet értünk, de sajnos nem Verstappen volt sem az első sem az egyetlen kivétel. Ott van Kvyat.

Ticktum az se biztos hogy F1-ig eljut, a személyiségi problémáival szerintem nincs is helye ott.



Ebben nem értünk egyet, de ennyi erővel kis Schumi ellen szakmai okok szólnak.

Sauber: Kimi egyedül ment oda, nem a Ferrari foglalta le neki a helyet.  



Erre azért nem vennék mérget. Azt nem állítom, hogy a Ferrari foglalta a helyet, de hogy benne van a kezük az átigazolásaban az 100%. Marchionne halála után senki nem akarta az F1-es csapat körül Kimi távozását és Elkan sem foglalt állást Leclerc mellett. Szerintem a szarkavaró Todt gyerek szedett elő valami olyan papírt amivel nem tudtak mit kezdeni a Ferrari jogászai, de ez előtt megszülethetett Räikkonennel is a megegyezés, talán csak szóban, így a Ferrari szorult helyzetbe került és nem akart a szájából segget csinálni. Nem beszélve arról hogy a tavaly még anyagi gondokkal küzködő, jövőre szponzorát vesztő Sauber hirtelen ki tud köhögni egy sztárgázsit? Nyilván a megszerzett pontok és az Alfán keresztül beléjük pumpált pénz nem kevés, de szerintem azt nem egy sztárpilótára akarják költeni. Szóval naivitás lenne azt gondolni, hogy ebben nincs benne a Ferrari keze, így vagy úgy.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.25. 15:10  l  #8168

  Közben lehet a jövő nagy csatája kezdődött előttünk az F3-ban:

Ticktum aki (még) az RBR protezsáltja, felvetette ugyanazt ami nekünk is szemet szúrt: Mick Schumacher hirtelen formajavulása nehezen magyarázható. Bár Ticktumot sem kell félteni, (volt egy eltiltása aki akar olvasson utána most nem részletezem) neki mindenképp bajnoki cím kellett volna a szuperlicenszhez és ő állítólag valóban harcban volt a második STR ülésért. Magyarországon be is ült volna a teszt egyik napján, de pont az eltiltás miatt nem kaphatott ideiglenes licenszet sem.

Nem állítom, hogy Schumacher csalt volna és azt sem hogy az F3 nyertese automatikusan ülést kapna az STR-ben, de az egész sztori kezd egyre érdekesebb lenni. Tehetségüket tekintve szinte biztos, hogy az F1-ben fognak kikötni mindketten előbb-utóbb és ilyen előélet meghatározhatja a jövőjüket.

Más:

Giovinazzi a másik Sauberben. Teljes Ferrari uralom Hinwillben.

Sportkártyák Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.22. 9:33  l  #4488

Elvileg októbertől indul a webshop. Felvetettem, hogy mit szólnának a doboz rendelésekkhez...

Sportkártyák Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.21. 23:47  l  #4486

Egyelőre csak UD-t hoztak, mivel rajtam kivül nem ismernek mást aki venne.

Sportkártyák Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.21. 23:47  l  #4485

Még mindig jobban megy mint bármi más.

Labdarúgás Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.18. 13:08  l  #51806

Egy piócával kevesebb.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.15. 23:37  l  #8162

  V10-el, kb 15x annyi ember követné ezt a fost.  



Meddig mantrázod még ezt? Te vagy az egyetlen aki ezen nem tud túl lépni ebben a közegben.

Meg a nagyobb colos felnivel akarják kibaszni az ember szemét 2018-ban



Ez a gumigyártók követelese idestova kb 30 éve. Az FIA eddig kitartott a 13" mellett, de 2018-ban beláthatod, hogy egyre kevésbbé éri meg mind gazdasági mint marketing szempontból ilyeneket gyártani egy gumiszállítónak. Ugyanis egyre kevesebb a Swift és a Tico az utakon...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.13. 15:38  l  #8154

Ha első háromban végez az F3-as bajnokságban akkor meglesz neki.

De lehet ő, a nevével kiválthatja, ha nem jön össze.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.13. 12:18  l  #8152

csupan a neve alapjan kerülne be. 



Ez a baj...

Vagy majd ot is világmegváltónak állítják be mint az apját.



Na most, ha egy szatyor halpikkelyt sem ér (szerintem sem), akkor hiába állítják be világmegváltónak. Brunosennai és nelsonpiquetjri magasságokba várom a srácot, pár sapkát el lehet majd adni a nevével (haha), meg talán pár plusz nézőt is hoz, szóval marketing értéke lesz, de több nem hiszem.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.13. 11:03  l  #8150

Na fasza, szar RBR meg megpróbálja behozni az STRbe Schumacher fiát...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.11. 10:29  l  #8145

tárgytalan

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.08. 10:41  l  #8140

Nincs most időm mélyenszántó elemzésekbe bocsátkozni mert egyrészt van ezer más dolgom is másrészt úgy gondolom nem is érné meg ezzel töltenem az időt, mert biztos hogy nem egy a véleményünk arról, hogy mikor volt Kiminek esélye nyerni vagy jobban szerepelni meg mikor nem. Másrészt az elmúlt években(?) többször ültettél fel ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel melyekre válaszoltam, aztán szimplán nem reagáltál ilyen vagy olyan okokból kifolyólag. Úgyhogy időpocsékolásnak érezném beleásni magam. Harmadrészt már régóta nem tudok annyi infót eltárolni mint ezelőtt 10-15-20 évvel úgyhogy nem tudnék utánajárás nélkül pontosan idézni minden esetet.

Ezért tényleg csak zanzásítva ami idénről eszembe jut:

- Azerbajdzsánban kerek egy másodpercet kapott Vetteltől az időmérőn.

- Kanadában szimplán lassú volt egész hétvégén (Vettel nyert).

- Ausztriában semmit nem tudott kezdeni Verstappennel a versenyen.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 14:45  l  #8138

Elképesztő, hogy kívülről milyen súlyos balesetek végződnek néha majdnem végzetesen, másszor pedig minden karcolás nélkül.

Wickens poconoi sérülései:

Törést szenvedett a mellkasi gerincszakaszon, ennek folyományaként pedig a gerincvelőt is érték sérülések. Ezen felül eltört a nyaka, mindkét lábán a síp- és a szárkapocscsontja, mindkét kezén több törést szenvedett, ahogy több helyen eltört a jobb alkarja, négy bordája, és az egyik könyöke is – és ezen felül a mellkasát ért trauma miatt tüdőzúzódást is szenvedett.

Ehhez képest Dixon a tavalyi Indy 500-as bukása után még az agyrázkódás teszten is átment és pár perc múlva mosolyogva nyilatkozott.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 11:36  l  #8137

 Erről ugattam én is itt pár napja, de senkinek se sikerült megértenie.



Nincs mit megérteni, neked ez a véleményed, másoknak meg nem. Mindamellett ha nem nézed, akkor honnan tudod mi történik?

De ahogy az előbb is írtam; lehet itt vergődni szegény sanyarú sorsú Räikkonenen. Akit saját bevallása szerint sem érdekel az amit csinál azt miért kéne sajnálni?

El lehet bújni itt a Ferrari állítólagos csapatutasításai és taktikai előnyben részesítései mögé de a tény továbbra is tény marad: Räikkonen már nem elég gyors, legalábbis nem nagyon mutatja meg.


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 11:30  l  #8136

  Azert kurva nehez ugy teljesíteni valakinek, hogy a taktikadat folyamatosan alarendelik a csapat társaságnak. Ha Kimi Vettel ele kerult, valahogy mindig megoldották, hogy a nemet kerüljön a vegere elobbre.



Ez így nem igaz, mert amikor megvolt a lehetősége akkor sem tudott élni vele, nem mellékesen harmadik éve szarja telibe az egészet. De kár is példákkal alá támasztanom mert tavaly Monaco után is mindenki megőrült pedig csak meg kellett nézni Vettel és Kimi boxba be és kivezető köreit. De az is úgy van elkönyvelve hogy Vettellel nyerették...

most is jo hogy nem satufeket kellett volna nyomnia hogy Vettelt elengedje.



Senki nem várta tőle ezt és mint látható nem is kérték, de attól még nem blokkolom kétszer a csapattársam aki a vb címért megy.

Amerikaifoci Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 9:39  l  #8200

Na ezt meg most vettem észre! :D

Alapvetően külön "frakcióba" vagyunk úgy látom, úgyhogy vitatkozni nincs értelme, mert én nem számolok Eli leváltásával.

Azóta meg tudjuk, hogy Webb már nem is opció.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 9:16  l  #8131

Mert azt keresi a szemed.

Azt meg észre sem veszed, hogy kábé kismilliószor leírtam, hogy én is azt szeretném, hogy maradjon. Maradjon és veresenyezzen végre a szezon első futamától úgy, hogy harcban lehessen a VB címért és ne kelljen ilyen kellemetlen szituációkba kerülnie sem neki sem Vettelnek. De így, hogy 10-ből 1 versenyen hajlandó valamit produkálni, így nem tudok mit kezdeni vele és nem tudok szemet hunyni afelett, hogy nem segíti a csapattársát.

Biztos emlékszel 2007-re, hiszen szerinted az F1 legjobb időszaka volt, úgyhogy arra is emlékszel hogy lett Kimi VB. Itt az ideje törleszteni. A lehetősége a győzelemre megvolt egész szezonban, most már nem kéne engedni őket versenyezni.

Ha nem látod be, hogy ebben a helyzetben másodlagos az, hogy ő nyer-e futamot még vagy sem azt nagyon sajnálom, de szintén nem tudok mit kezdeni vele. Ettől még felesleges gunyoros megjegyzéseket beposztolnod a tényen nem változtat.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 8:53  l  #8129

Mi van trefi? Ezt hol olvastad?

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 8:43  l  #8127

 Vettel már most rinyál, hogy nem segíti Kimi, majd az ultramotivált, rutintalan de nagyon tehetséges és az első győzelmére hajtó Leclerc bottaszkodni fog neki. Aha.



Egyreszt mit kene csinalnia? Ciganykereket vetnie, hogy a sajat csapattarsa es allitolag a baratja; nem segiti megszerezni a VB cimet?

Masreszt miert allitod be ugy mintha Vettel nem Raikkonen maradasa mellett kampanyolt volna az iden IS. Nem mintha erre barmi indokot is adott volna Kimi... Ennek ellenere azt hiszem mult vasarnapig kitartott mellette Seb.

Dilletans Ferrari meg ezt erdemli. Irtam mar tobbszor es bar tudom az indokokat, de ettol fuggetlenul faj hogy ezeknel a senkihaziaknal vezet Seb. Ennel mar csak Kimi 2007-es odaigazolasa volt rosszabb erzes.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.07. 8:30  l  #8126

Azert konnyeket had ne hullajtsak mar erte...

Nem azt mondom, hogy minden intezkedese rossz volt, de az a terror amit alkalmazott, egy ido utan nem volt kifizetodo. Azok a presszionalo nyilatkozatai nem sok jot tettek a csapatnak peldaul a tavalyi szezon azsiai hajrajaban.

Maradjunk annyiban hogy a kozelgo halal idopontja felgyorsitotta benne a vagyat arra nezve, hogy kiepitse a jovo Ferrarijat ezzel belekergetve csapatat egy idoszerutlen dontesbe.

A ket francia horcsog meg ra is tesz egy lapattal mert gondolom Nicolasnak Massa visszavonulasaval eroteljesen elapadt a penztarcaja...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.06. 20:27  l  #8123

Szar pápaszemes még a sírból is kísért; ha minden igaz ma bejelentik Leclercet.

Szomorú, végtelenül szomorú...inkább valami stratégát hoztak volna...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.03. 13:16  l  #8121

Legalább akkor a Kimi-McLaren vonalat lezárhatjuk; Norris Sainz párja jövőre

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.03. 10:58  l  #8119

Igen, nagyon jól látod frusztrált vagyok.

Frusztrált mert;

- a kedvencem az utóbbi időben több hibával vezet mint 21 évesen,

- a csapattársa nemhogy segítené, hanem még akadályozza is,

- a csapata sorozatosan rossz taktikákat választ neki és a csapattársának is és még arra sem képes, hogy ilyen kiélezett helyzetben csapatutasítást alkalmazzon,

- a legfőbb ellenfele bármit megtehet a pályán és az előző három pont szinte állandósuló együttállása miatt mindig nyer is.

Remélem Dany ebben megtaláltad a Te kérdésedre is a választ.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.02. 17:55  l  #8113

Remelem csattogtak a fitymak es holyagosak a tenyerek ezutan a tortenelmi Raikkonen szereples utan.


Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.02. 13:45  l  #8107

Nem tudok erre mit mondani most már, körül jártuk minden szempontból várjuk ki a végét.

Az biztos hogy nem zörög a haraszt ha nem fúj a szél.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.02. 13:11  l  #8105

Erre meg mike válaszolt.

Amúgy ha vennéd a fáradtságot és foglalkoznál annyit az F1-el is mint a Maple Leafsel, lehet írnál jó dolgokat is. Így csak sértett bizonygatás, amiért kár. Eleve olyan prekoncepciókra és beidegződésekre építesz amik nem parallelek a jelennel. Nem nézed, nem követed, apró részletek kimaradnak és már nem is úgy áll össze a kép, ahogy kéne. Pedig az eszed meg lenne hozzá, csak gondolom időd/kedved nincs már.

Ezt most nem bántásból írtam, csak meglátás.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.02. 13:06  l  #8104

Vergne a Ferrariba? nem tartom jó ötletnek. Leclerc mindenképpen esélyes a jövőre. Ha nem tartják elég jónak még akkor tartják Kimit még egy évre. Szereti csinálni, jó a légkör, semmi értelme cserélni. Ha cserélni akarták volna akkor rápróbáltak volna Ricciardora, de igazán nem is keresték.



Itt félre értés van; én ezt arra írtam, ha Kimi elmenne. Nyilvan alapjáraton nem opció.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.02. 13:04  l  #8103

Mivel elmondásod szerint nem nézed a szériát, nem tudom honnan veszed ezt. Minden szezon elején megkapta a lehetőséget, hogy nyerjen, de még kiegyensúlyozott teljesítményre sem volt képes. Komoly kérés pedig nem igazán volt felé korábban, hiszen ilyen kiélezett vb állás nem volt és hogy ma lesz-e azt is csak pár óra múlva fogjuk megtudni.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.01. 21:46  l  #8093

Nem hangzott el csapatnév. Újságírói spekuláció volt hogy STR, de azt hiszem azt cáfolta a management.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.09.01. 21:21  l  #8091

  Megkérdezném az egybegyűlteket; ki tiltotta meg az elmúlt három évben Kimi Räikkonennek hogy így vezessen?

Pontosan ezt várta tőle mindenki; kompetens versenyképességet. Ha Vettel hibázik - mint ma is - szóba se kerülhessen másik autó az élen. Vajmi kevésszer sikerült ezt teljesítenie.

Persze fel lehet tenni az örök szerencsétlen lemezt, de azokon a hétvégéken sem brillírozott amikor az autó egyben volt alatta. Az elmúlt hetekben, hónapokban valamit rendbe tett magában és elindult felfele a gödörből, aminek a mai pole eddig a csúcsa, de ha holnap lesz csapatutasítás akkor azt csak magának köszönheti.

Az átigazolásával kapcsolatban pedig azt ne felejtsük el; a korábbi években teljes érdektelenséget mutatott a hosszabbításaival kapcsolatban mindig azt hangoztatta azt se érdekli, ha nem kap szerződést, akkor visszavonul. Most nem tudom miért lenne neki sürgős, informálisan tudjuk hogy a gyárkémény halála óta nem konkrét téma a helyettesítése, erre azon lamentál szerintetek hogy a széthulláshoz egyre közelebb levő McLarenhez igazoljon? Hát mi pénzt kéne azoknak kifizetni azért, hogy valaki a végre összeálló Ferraritól eligazoljon? Ha meg a pénz számít(ana) neki, akkor érdekelné, hogy holnap nyerhet-e?

Győzzön a jobb, nyerjen Räikkonen, de csak, akkor ha innentől kezdve ezzel az elánnal vezet tovább. Ha megint csak ilyen "mostvankedvemugyhogymentemegygyorskört" módba kapcsolt, akkor meg inkább ne és lépjen le a McLarenhez.

A Ferrari meg fog tenni mindent Räikkonen megtartásáért, de Leclerc nem opció egyelőre, mert (még) nem Ferrari szint és ők nem fognak beültetni egy nyeretlen kétévest. Bedobok egy nevet amin lehet szörnyülködni: Jean-Eric Vergne.

Elsőre furcsa, de korábban már írtam; Forma Renaultban jobb volt mint Ricciardo, de a kampósnak erősebb volt a háttere és az érdekérvényesítő képessége. Vergne a Torro Rossóban sem szerepelt lényegesen rosszabbul, bár a második évre valóban beelőzte picit az ausztrál. Utána Vettel kérésere érkezett teszt/tartalék/fejlesztő pilótának a Ferrarihoz, akiket azért hagyott ott hogy elmenjen a Formula-E-be és azt megnyerje. Múlt héten pedig lenyilatkozta, hogy megkereste egy F1-es csapat, de nem árulja el kik... Persze ez csak teória, de SZERINTEM ez a Leclerc dolog nem aktuális és tévút.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.29. 19:24  l  #8079

A Merci végülis melyik csapatból akar B csapatot csinálni? 



Hát ez egy nagyon jó kérdés. A Williamsről értekeztünk a múlt héten, azóta a Force Indianál is megtörténtek a változások, okosabbak nem lettünk. Talán a Williams nagyobb bajban van abból a szempontból hogy független pénz nem fog maradni mögötte. Magára és a Mercire számíthat és szerintem a hiéna Wolff erre le is fog csapni.

Amúgy a '10-es bővítés során átvert csapatok hiánya most fog megmutatkozni leginkább. Valahogy a Virgin/Marussia/Manor-t életben kellett volna tartani, talán pont a Mercedesnek. Annyira beszűkült a piac, hogy valaki biztos ülés nélkül marad jövőre akinek helye lenne a mezőnyben. Főleg hogy az RBR fenntart két helyet a saját selejtjének...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.29. 11:08  l  #8077

Hát nem tudom, az mentálisan és technikailag is törést okozna Ocon karrierjében, ebben a Mercedes nem érdekelt. Úgyhogy vagy (az öreg) Strollnak intenek be a motorokon keresztül, ha ki akarja tenni Ocont, vagy a Williamsnek, ha nem Ocont ültetik be Stroll helyett.

Azt szinte kizártnak tartom hogy Ocon kiüljön.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.29. 10:57  l  #8075

 lefogadom, hogy a hátralévő 8 futamon a dobogó közelében nem lesz, mert 150%-ban Maxi kocsijára fognak koncentrálni. 



Legalább most megérzi miért is volt ő "jobb" '14-ben Vettelnél...

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.29. 10:55  l  #8074

#8024 "a következő futamtól pedig már Stroll át is ül hozzájuk, Kubica kerül a Williamshez, míg Ocon a Mclaren felé veheti az irányt"

#8058 "Olvastam egy pilotakeringot az olasz futamra...Ocon a Mclarenhez kerul,..."

Ezekből nem az jött le.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.27. 19:31  l  #8070

 Grosjeant a folyamatos balesetokozásokért tiltották el. 



A büntetést azt a rajtbalesetért kapta, az hogy az előtte lévő dolgai nyomtak a latba és beleszámították a döntéshozatalba az mellékes.

Amúgy Maldonado ezer másik, ha nem is ilyen súlyos, de jelentős balesetet okozott, őt mégsem tiltották el soha...sajnos. Akkor is az volt és most is az a vélemény; Grosjean az ő büntetését töltötte le. Ha nincs az a felfokozott közhangulat (és nem Alonso az egyik szenvedő fél a spái balesetben) akik fejeket követelnek akkor az az eltiltás sem születik meg.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.27. 18:25  l  #8068

Hülkenberg esetével kapcsolatban rögtön az jutott eszembe, hogy akkor most őt is eltiltják egy futamra? Nem mintha Grosjeané indokolt lett volna anno, dehát amiért 2012-ben 1 futam járt azért idén már csak 10 rajthely?

Hát az az RBR-Alonso szócsata; priceless. Nem is tudom mit gondol az az ember. Valami nagyon félre ment neki a sikertelenség miatt.

Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.27. 15:51  l  #8066

Nem akarok ezen rugózni, mert tulajdonképpen lényegtelen kérdés, hiszen valamennyi haszna végülis van, de ez a helyzet sem a létjogosultságát bizonytja.

[LINK] https://www.facebook.com/Formula1/videos/260408527935718/?t=17 [/LINK]

Remélem jól linkeltem.

Az zavar ebben az egész sztoriban, hogy amikor Hartley beleütötte a fejét Kanadában akkor kb elnémítottak mindenkit; "nincsittsemmilátnivalóhaladjanaktovább". Most viszont tele lehet nyomni a sajtót, hogy a halo életet mentett, közben látszik, hogy "köze" nem volt a dologhoz, inkább csak akadályként akadt bele az egyik kerékbe.




Autósport Idézet   l  Válasz erre  l  2018.08.27. 9:29  l  #8064

Ezt leszámítva nem sok izgalom volt. 



Hál istennek...

Pfú az FIA-nak már, de kellett egy ilyen baleset, mert Kanada óta nem nagyon lehetett beszélni a halóról. Most majd beröffen a "naugyemegmondtukhogyéletetment" gépezet.

Amúgy nem vagyok benne biztos, de szerintem simán átrepült volna felette a sisak érintése nélkül akkor is, ha nincs halo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70









A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.

© 2001-2013 CenterIce - Minden jog fenntartva.