előző
oldal l következő
oldal
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2023.01.23. 13:07 l #61329 |
Ebben a ROR értékelésben van valami. Viszont így ha idén akarjuk betölteni a Kadri után keletkezett űrt, marad Horvat aki bpven megérné a nagy érat is, csak mi ugye azt egyrészt alig(ha) tudjuk kifizetni érte, másrészt ugyanott lennénk vele mint múlt nyáron Kadrival - nem férne be a sapka alá. Így viszont no go nálam ez.
J- Toews lehet még terítéken ugye, aki mind közül a legidősebb, és az is kérdés hogy menni akar/fog-e egyáltalán. Az ára viszont talá neki lenne a legalacsonyabb.
Én nem látom jönni a "nagy 2C trade-et", inkább okosabb és kisebb middle 6 cserére számítok már.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2023.01.23. 13:03 l #61328 |
Nem, de az akkori Canucks majnem olyan vörös posztó volt nekünk, mint a Wings. Bertuzzi, divízió rivalizálás, stb. Rühelltem őket, még ha az akkori első soruk kétharmada szimpi is volt.
Az elmúlt 10 évben viszont olyan semmilyen a Canucks, hogy semmiféle érzelmet nem vált ki belőlem, de ahogy látom lassan már a saját szurkolóikból sem, ami nagyobb teljesítmény.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.11.22. 8:30 l #61132 |
Történelem a szemünk előtt
Egész playoff szagú meccs volt ez, pedig messze volt mindkét csapat krete egy playoffra alkalmastól.
Bennt se sűrűn ütik ki így, mint Manson tette :P |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.11.13. 11:24 l #61105 |
Illetve Makart se felejtsük ki, akinek az impactje a játékra legalább akkora mint bármelyik top csatárnak. Még a palánkról is gólt tud lőni
Kis túlzással az is igaz, hogy vele és Toewsel a védelemben majdnem mindegy, ki van a másik 4 helyen (még akár MacDermid is elfér, aminél nagyobb szó nincs is). |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.14. 9:32 l #60969 |
Így hogy már kimentek az értelmesebb 2C alternatívák 5M körüli cap hitekkel (amiben bíztam hogy ennyiért szerzünk Coppot vagy Trochecket), csak a veteránok (Bergeron, Stastny) és az egyik Strome maradt. Persze behúzhatjuk Bergeront Giroux-féle diszkont áron hogy legyen még egy cup runja, de ez inkább vágyálom csak. Úgyhogy marad a csere, az meg egyszer csak a semmiből jön majd, valakiért akire nem számítunk, ahogy szokott történni :D
Kase vagy MoJo ilyen 1,5-ekért ajándék lett volna nekünk is middle6-be, amúgy.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.13. 22:21 l #60960 |
Akkor lehet hogy azt másra írtad és rosszul láttam :)
Gyanús hogy Kadriról nincs hír... még a végén aláír hozzánk annyiért amennyiért eddig játszott |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.13. 21:41 l #60958 |
Noha BigFoote kolléga teljesen irreálisnak tartotta a számításaimat amiben Nicsuskin + Lehkonen + Kuemper 15 millióért aláírt volna, végülis 15,9 lett a vége, szóval annyira azért mégsem lőttem mellé :) Ennyi belefért volna nekünk is, csak közben kiderült hogy nem Kuemper, hanem Manson megtartása a prioritás. Meglátjuk ez jó taktikta volt-e.
Ha valahonnan még tudnánk szerválni egy értelmes #2C-t, akkor igen komoly top6 lenne itt évekig, papíron legalábbis.
Ennél a top6-nél csak a top6 védőnk lenne durvább, már amennyiben így együtt maradna.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.12. 7:12 l #60905 |
De.
includes a full no-move clause for the first three years before decreasing to a 12-team no-trade clause from years four to six.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.08. 20:46 l #60876 |
Akkor ezek szerint továbbra sem akarunk 5 milliónál többet költeni kezdőkapusra, végülis idén bevált ez a recept. Ugyanolyan lutri ez a Georgiev mint Grubauer volt, de nem került annyiba.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.06. 9:21 l #60843 |
Ezen most ne lepődjünk meg nagyon hogy Kadri nem fog beférni :-)
Kuempernél is a 6M környéke a reális sajnos.
Copp, Trocheck nem lenne rossz, Kadrinál biztos olcsóbbak lesznek.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.07.02. 8:41 l #60815 |
Most hogy kiünnepelte magát mindenki, számolgassunk egy kicsit, íme az én verzióm, csak hozzávetőleges számokkal kalkulálva.
Alapállás:
- 25,6M hely a sapka alatt
- EJ marad az utolsó évére (most hogy végre egészséges, szerintem nem fog 6 milliót bent hagyni)
- Sammy G-t nem cseréljük el, mert Mansont nem tudjuk megtartani
- 6 jelenlegi roster csatár + 5 védő + 1 kapus van aláíratva
Tennivalók:
1. Kuemper + Nicsuskin + Lehkonen = 15 millió a hárman együtt (tetszőleges leosztásban, mondjuk 6, 5 és 4M)
2. 3 bottom 6 csatár fejenként cirka 1 millióért (Meyers, Sedlak, Ranta, UFA stb)
3. Marad 7,5M egy #2C-re és egy védőre
4. Bura nálam az akit el kell engednünk, a playoffban is kiderült hogy nem core player, viszont core player fizetést kéne neki adnunk
Manson minimum 4 milliót el fog kérni, a hírek szerint menni is akar a piacra. Kadri pedig maradni akar, de ahhoz lejjebb kéne adnia a jogos igényeiből hogy #1C szerződést kössön a carreer year után.
Mivel a védelem Manson nélkül is pofás, oda allkolánék kevessebbet a maraék pénzből és többet áldoznék #2C-re ami fontosabb lenne, mert azt az űrt Newhook (még?) nem tudja betölteni. Legrosszabb esetben MacDonald lehet a hatodik védő, bár kétlem hogy vele számolna ott Bednar, egy JJ vagy Murray féle egy éves veterán megoldásra több esély van szerintem.
Szóval jöhet a Sakic magic megint, hogy egy Kadrihoz hasonlóan jó ár-érték arányú centert szerezzen :)
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.28. 13:34 l #60776 |
Most annyival vagyunk nehezebb helyzetben, hogy ha elengedjük nem tudunk cserélni sem jó kapusért, mert nincs mit adnunk érte. UFA piacon eg szokás szerint nem lehet jó startert találni. Szóval nem nagyon marad más, mint megfelelő ajánlatot tenni neki.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.27. 15:58 l #60747 |
Ha Sakic kijózanodott, nem lepődnék meg nagyon ha ezek után most nyáron feljebb lépne Pesident státuszba, ésátadná a stafétát MacFarlandnek, még mielőtt elviszi valaki GMnek.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.27. 15:57 l #60746 |
Amellett hogy mekkora konszenzusos favoritok voltunk a szakiknál egyész szezonban, szerintem elfogultság nélkül kijelenthető hogy a döntőben is és összességében az egész playoffban is a legjobb csapat nyert. 2 meccsen lassítottak le minket úgy igazán (egyszer a STL, egyszer a TBL), volt 2-3 ami egyenlő közeli volt (kicsit a javunkra billenve), a többin egyértelműen jobbak voltunk. És 4 meccset vesztettünk az egész POban, no comment.
így végeztünk a playoffban a fontosabb mutatószámokban:
Goals for: #1
Goals against: #3 (Kuemper ellenére is :D)
PP%: #1
PK%: #7
Shots: #3
Shots against: #1
Corsi%: #2 (CGY az első két kör mintája alapján)
Scoring chances: #1
High danger chances%: #5
xG%: #2 (PIT az első egy kör mintája alapján)
És Kuempernek ezzel a kiváló utolsó meccsel végül sikerült (épphogy) 90% felett zárnia :D
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.27. 3:42 l #60674 |
Addig keseregtek amíg már vezetünk
Tudom hogy az első gólunkat is majd megszakérti mindenki, de Hedman és Maroon sípszó utáni slashingjei gondolom rendben vannak. |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.25. 9:04 l #60657 |
Persze, Point nincs is náluk a G3 óta, és többen is GTD voltak. Ez sajnos ilyen a végén már mindenkinél.
Játékban egyébként nem voltunk rosszak most sem, csak a befejezések ugye... na az nem nagyon megy.
Bíráskodás továbbra is szar.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.23. 9:15 l #60598 |
Ahog haladt előre a meccs, úgy lettünk egyre jobbak, de az elején sem voltunk rosszak, csak kb az összes lövésünket blokkolták, ami sima effort level különbség.
Kuemper a második gólt benézte rendesen, de azt leszámítva rendben volt legalább, másképp ez nem is lett volna meg, mert két szerencsés góllal voltunk meccsben csak. Az OT viszont már tényleg egyértelműen a miénk volt.
Messze nincs még vége a szériának.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.21. 15:32 l #60572 |
Ha ezen ennyi múlik, akkor inkább játsszon Point náluk... :D
Ennyi messze nem volt közte, minden mutatóban jobbak voltunk, "csak" épp a második harmadban elfelejtettünk védekezni. Igazából nem értem, mert úgy csináltak bolondot az első bekkpárunkból is hogy csak a tanköny szerint lejátszották a helyzeteket, semmi extra. Kuemper sem völt jó, de nem varrnám az ő nyakába ezt most.
lehet hogy nem is baj hogy jött most egy ilyen, bár nem hiszem hogy elbízta volna magát a csapat, de kijózanító pofonnak jónak kell lennie. Lehet tanuéni belőle. Szerintem a következőt elhozzuk idegenben :)
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.19. 9:13 l #60554 |
Én sem hiszem hogy láttam ilyet SC döntőben valaha. Ez hoki iskola volt a játék minden elemében. Értelmezhetetlen advanced statok is lettek :-D
Azért legyünk észnél még idegenben.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.16. 8:16 l #60526 |
Csak egy meccs meg minden, de engem kicsit meglepett hogy Kadri (és Girard) nélkül is egyértelműen jobbak voltunk a meccs nagyobb részében. Viszont még így is kellett egy önmagához képest gyengébb Vaszilevszkij a győzelemhez. Baromi hatékony csapat ez a Bolts.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.16. 3:10 l #60514 |
Nem tudom mennyit lehet játszani ilyen tempóban, de jó lenne még legalább egy harmadot, mert ezzel nem bírnak a villámok.
Addig kell ütni a Vasyt, amíg meleg :-P
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.11. 9:10 l #33371 |
Troubara is mondtam, de azt nyilván nem is láttad Makar lesen volt, azért akarta fejbe könyökölni a Tampa játékost. |
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.10. 14:20 l #33365 |
Csak stero meg ne lássa ezeket. Micsoda kognitív disszonanciát okozna nála ha megtudná hogy a Rangersnél is történnek ilyenek, nem csak másnál |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.07. 9:18 l #60433 |
A szériában McDavid majdnem minden advanced statban negatív mutatóban zárt.
Mackinnon majdnem mindenben pozití van (a high danger chances %-ban billent csak át kicsivel McDavid felé a mérleg nyelve).
Makar mindenben pozitív, és Kadri mindenben a legjobb volt
Nehéz lesz ez bármelyik orosz kapus ellen így, extra kapusteljesítmény és a hiányzók nélkül, de csapatként szerintem jobbak vagyunk mindkettőnél. Aztán majd kiderül :) |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.05. 11:06 l #60391 |
Jó kis kulcscsonttörés lesz ez. Nélküle a második sorunk, ami talán a legnagyobb fegyverünk volt ebben a playoffban, harmadik sorrá silányul Compherrel. A harmadik meg negyedikké.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.03. 10:18 l #60366 |
Csak tudnám ott Byramet miért állították ki, amiért Kassian letépte a sisakot a fejéről a padról...
Második sorunk úgy volt csoda, hogy a forecheckingjükkel megfojtották az Oilers második sorát teljesen, az elsőt tartották Mackék, a negyedik dominálta az övét, egyedül a harmadik sorunk nem volt jó, bár ez már szinte megszokott a playoffban. Igaz gólókat tudnak lőni legalább :D
Egészen addig nincs bajom az Oilers agyhalott játékosaival és felesleg7es kiállításaival, ameddig sérülés nincs belőle. Utaztak Mackre is egész meccsen.
Mondtam hogy nem kell fosni Kuemper kiesése miatt :)
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.01. 9:43 l #60335 |
Ja, csak a calgary pont nem olyan csapat mint mi. Ők jól védekeznek és tömve vannak jó védőkkel is, ellenben a csatáraik alig érnek valamit a playoffban. Mi nem védekezünk olyan szinten és a védőink is meg vannak fogyatkozva, Girard kiesése óta Manson is kalap szar. Ellenben gólt másnaposan, hátrakötött kézzel is többet lőnénk mint a Flames. 1985 ót anem volt olyan, hogy a konf döntőt két 4-es lőtt gólátlag feletti csapat játssza...
Kuemper bajára mondhatnám rosszmájúan hogy az egész playoffban nem volt rendben a látása, de nem teszem. Reméljük felépül hamar, bármi is ez.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.06.01. 7:14 l #60331 |
Pedig ez egy ilyen széria lesz, ezt várta mindeki :-D
Star powerben nyomtuk le őket, és amiatt sem vagyok nagyon szomorú hogy Francouz beállt... Kell 4 gól előny minden meccsen és rendben leszünk |
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.05.28. 8:21 l #60303 |
A világ vicce lett volna ha ezt nem (sem) nyerjük meg, de teljesen fel voltam rá készülve hogy hosszabbításban kikapunk.
Úgy voltunk végig jobbak, hogy igazán jól nem is játszottunk, és Kuemper sem tudom mit csinált néhány esetben megint.
Rantanen már kezd komikus lenni hogy mennyire szar, viszont nálam Manson volt a meccs embere. Elkezdett Girard-t játszani :D
Byram is meccsről-meccsre jobb, nagyon komoly szinten van a srác már most, és EJ-vel is remek párost alkotnak.
Rohadt életbe hogy ilyen izgalmas sikeredett ez a széria. Jó ez a Blues, a legnehezebb ellenfél volt a második kötben szerintem, de magunknak tettük ezt nehézzé.
Az egész szériát tekintve corsi 61-39, scoring chances 63-37, xGF 60-40, high danger chances 63-37. És mégis majdnem itt izgultunk egy hetedik meccsen...
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.05.26. 8:29 l #60287 |
Ezt úgy nyerték meg, hogy volt 10 perc amikor jobban játszottak, egyébként csak nyomozták a korongot (és jól használták ki a helyzeteiket).
És amúgy miért nem tudtunk úgy játszani eddig ebben a szériában, ahogy az első két harmadban?
Legalább Mack elszabadult, ez sok jót nem jelent a Bluesnak. Jobb kapusteljesítménnyel ez meglett volna.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.05.24. 20:16 l #60271 |
Tudom, de az a mindenkori első sorunk ahol Mack játszik, és annak a sornak bármilyen összetételben nem sok babér termett ebben a szériában.
Mondjuk Rantanennek a Preds ellen sem.
|
Colorado Avalanche |
Idézet
l Válasz
erre l 2022.05.24. 10:37 l #60269 |
Ok, jogos
Hogy valami jót is írjak a Bluesról, dominancia ide vagy oda az első sorunkat továbbra is leveszik O'Reillyék, vagyis leginkább ő maga. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226
|