A montreali Kostitsyn-szerződés kapcsán írja az EN, hogy ő 3,25-ért írt alá, és a számai eléggé hasonlóak, mint Kennedy statjai. Szóval vajon Kennedy megérne-e 3,25-öt? Ez egyébként ők is csak kérdezik, választ nem írnak rá.
Hát, nem tudom. Elég hasznos játékos Kennedy, na de 3,25 kicsit sok lenne érte.
Főleg, ha azt vesszük, hogy Letang 3,5, Orpik pedig 3,75, és ők a saját posztjukon azért jobbak.
Nincs bajom Kennedyvel, szeretném, ha maradna, csak így "hangosan" elgondolkodtam a kérdésen, amit az EN feldobott.
És látod, Rollins még csak nem is hangszeres tudás alapján, hanem stílus alapján mond "ítéletet".
Konkrétan azt mondja, hogy "non-music fuckheads".
Na ezért mondom, hogy egy fasz.
Na épp ezt mondom. Nem a bohóc diszkóról van szó, nem arról, ami eljut az átlaghoz. Én itt nem ilyen Basshunter-féle szábabasznivaló kis buzikról beszélek, amikor elektronikus zenét emlegetek. Basshunter az elektronikus zenéhez viszonyítva olyan, mint a Hooligans a metálhoz viszonyítva.
És egyébként pl. a dubstep számok sem csak úgy készülnek, hogy pár hangmintát egymás mögé bepakolnak, beloopolnak, stb, aztán kész, hanem meg vannak "tekergetve a dolgok". Inkább ahhoz tudnám hasonlítani a dolgot, amikor a stúdióban a hangmérnök a zenekar tagjai által feljátszott sávokat összerakja. Készült a mi koncertünk is már hangfelvétel, de gyalázat. Az üvöltés szétvág mindent, annyival hangosabb, a gitárokat meg nem hallani, pedig kettő is van.
A punk gitárosok meg annyit tudnak, hogy tudják azt a bizonyos "power chordot" (amit magyarul nem tudom, hogyan hívnak), és annyi, azt csúsztatgatják lejjebb-följebb, és kész. Na jó, meg tudnak pengetni, mert valamennyire azt azért tudni kell. De nem egy punkzenekarról olvastam, hogy a tagok azt mondták, hogy kb. 2 hete tudtak gitározni, amikor eldöntötték, hogy ők összeállnak.
Az előbb belenéztem pár Black Flag videóba. Hát Rollins egy vicc. Ahhoz, amit ő csinál, még énektudás se kell.
Mert Rollins tipikusan az a tudatlan kategória, aki azt hiszi, hogy az ilyen számok úgy készülnek, hogy leülsz a gép elé, nyomsz két billentyűt, kattintasz hármat, nyomsz egy entert, aztán kész a hétperces szám.
5 millió forintban lefogadnám, hogy ha beülne egy ilyen producer mellé, és az megmutatná neki, hogy hogyan készül egy ilyen szám, csak lesne, mint kánya a szántáson.
Azzal együtt, hogy nem mondom azt a punkra, hogy az nem zene, és elismerem - de ha csak a száraz tényeket nézzük, a gitáros zenék közül pont a punk az, amihez kurvára nem kell sok ész/technika/tudás. A legtöbb szám 3 akkordból áll, aztán csók a családnak. Ráadásul Rollins énekes, ahhoz meg tehetség kell meg gyakorlás, de közel sem akkora technikai tudás, mint amivel a legtöbb elektronikus zenei producer rendelkezik. (Arról nem is beszélve, hogy ezeknek is a legtöbbje hangmérnök, legtöbbjük tud valamennyire zongorázni/szintizni (nyilván, mivel szintivel játsszák fel a dallamokat/hangsávokat), nem egy közülük tud énekelni is, és nem egy közülük tud gitározni, vagy más hangszeren játszani.)
Az előző dobosunknak volt az a hülyesége, hogy mindig basztatott minket, hogy túl lassan haladunk a zeneírással.
Mondogatta, hogy miért van az, hogy ha egy számot vagy én, vagy a másik gitáros már végig megírtunk otthon, akkor is 3-4 próbát rá kell szánni arra, hogy össze tudjuk rakni. És jött azzal, hogy az előző zenakarával ők egy másfél órás próbán 3 db számot kompletten összeraktak úgy, hogy a semmiből kezdték.
Az előző zenekarával HC-punkot játszottak, 3-4 akkordos, 1,5 perces számokat, amiben volt 2 riff, aztán viszlát. Olyanból másfél óra alatt 5-öt megírok szöveggel együtt. Szóval akinek eddig terjed a zenei tudása, az ne mondja meg az én zenekarom zenéjére, hogy az milyen.
Illetve Rollins ne minősítgessen más stílusokat úgy, hogy nem ért hozzá lófaszt se.
Én a punkot kurvára nem szeretem, de nem mondom rá azt, hogy nem zene.
Rollins nem szereti az elektronikus zenét, úgyhogy akkor az már nem is zene.
Ennyi erővel:
Nekem a Porsche nem szimpatikus --> az nem is autó. A Trabant, na az már autó!
Volt neki egy videója, ahol szidta az elekronikus zenészeket. Skism pedig pont abból csinált egy kurva jó dubstep-számot. Remélem, Rollins hallotta már.
Az meg, hogy egy punk-énekes akarja megmagyarázni, hogy mi az a zene, az különösen vicces.
Most őszinte leszek.
Nem szeretem a Boston játékát.
Amikor megtudtam, hogy ők leszenek (ti lesztek) a döntőben, azt mondtam, "Úristen, csak ne egy ilyen semmilyen csapat nyerje a kupát."
Aztán jött az első két meccs, amit be is húzott a Vancouver, úgy voltam vele, hogy hát igen, ez van.
Most viszont látom, hogy a 8-1 után tudtatok hozni egy 4-0-át is (12-1), valahogy... nemtom, kezdem úgy érezni, hogy megérdemelnétek azt a kupát...
És persze elismerem a teljesítményeteket.
Ja, és ha ti nyertek, akkor utólag kiderülne, hogy idén januárban a későbbi kupagyőztes csapatot láttam élőben. Ha már dec 26-án nem a későbbi kupagyőztest láttam kikapni az Ottawától.
Pens have hired former player and Stanley Cup champion Bill Guerin as player development coach, working with young prospects throughout the Penguins’ organization – assisting in the development of players in the minor leagues as well as junior and college hockey.
Mondjuk ott van pl. a Jackassben is Brandon Novak, Mike Kassak, (vagy ha már Novák, az Office egyik író-szereplője is B.J. Novak).
Vagy mondjuk az amerikai standup-komikus Louis C.K. (C.K.=Székely)
Na, és ezennel faszántosan szétoffoltuk a Boston topikot.
A múltkor a tévében láttam egy olyan filmelőzetest, ahol 6 színésznek mondták be a nevét, abból 4-et rosszul.
Fel kellett volna írnom, mert csak egyet jegyeztem meg: Steve Buscemi. Bászkeminek mondták, pedig busemi a helyes.
De amúgy vannak az ismert emberek között olyanok, akiknek rendszeresen rosszul mondják a nevét.
Pl. Halle Berry-t sokszor mondják (mármint a magyarok) hél berrynek (helyesen háli), vagy ami még tipikus az az, hogy a Stephent sztefennek, vagy sztifnnek mondják, pedig ugyanúgy kell ejteni, mint a Stevent (sztívn). Éjjel a Discovery Science-en Stephen Hawkingról volt szó, és végig sztefeneztek/sztifnöztek benne. Direkt átnyomtam angolra a hangot, hogy meghallgassam, rosszul tudom-e. Hát nem. Jól tudtam, sztívnnek ejtették. (De ott van pl. Stephen Dorff, meg nyilván még lehetne sok példát mondani.)
Ebből egyedül Reirdennel nem vagyok annyira kibékülve.
Rupper szerintem megér annyit, ha ez igaz. Jó lenne, ha még páran aláírnának olcsóbban, aztán minél több maradhatna az UFÁk közül.
Persze, ő az áldozat.
A gyilkosságban ő a körülmények áldozata, a műsorban meg diszkrimináció áldozata.
A rohadék tetves gennyládái, bazmeg, persze, egyenlőség van, de a kisebbség még nálunk is egyenlőbb, mert őket védeni kell.
Most volt egy kis szabadidőm, néztem pár filmet.
"Idehányok" pár gondolatot róluk. Csak úgy, mindenféle átgondolt felépítés nélkül.
Devil - M. Night Shyamalan filmje, úgyhogy aki látott már tőle bármit is, az tudja, mire számítson. Egész jó volt.
Pár ember beragad egy liftbe, ahol érdekes dolgok történnek. Kiderül ugyanis, hogy ötük közül valaki maga Az Ördög.
Hall Pass - Owen Wilson és Jason Sudeikis a férfi főszereplők, de a nők se gyengék, Jenna Fischer és Christina Applegate. Kicsit romantikus, kicsit vígjáték. Egyszer simán meg lehet nézni. Arról van benne szó, hogy a feleségek észreveszik, hogy a férjük más nőket stíröl, meg minden, aztán eldöntik, hogy adnak nekik 1 hetet, amikor úgy vehetik, mintha nem lennének házasok. Bulizhatnak, nőzhetnek, ami a csövön kifér. Hátha akkor, ha félrekefélhetnek, meg minden, végre lenyugszanak majd egy kicsit. Ez az alapszitu.
Limitless - Bradley Cooper a főszereplő. Arról van benne szó, hogy a fickó kap egy olyan szert, amitől az agyának nem csak a 20%-át használja ki, hanem mind a 100%-at. Csak hát ugye, közben elkezdenek rá vadászni, meg minden. Akciófilm. Én elég jól szórakoztam rajta. Mármint nem úgy szórakoztam rajta, hogy röhögtem, hanem hogy jó volt.
Mob Rules - Gengszteres, pénzrablós, zsarolós, mittudomén milyen film. Kicsit Guy Ritchie-s feelingje van, de úgy különösebben nem voltam elájulva tőle. Néha már azt sem tudtam, hogy most akkor tulajdonképpen mi is van. Még egyszer nem biztos, hogy megnézném. Vagy talán csak azért, hogy hátha másodikra már jobban összeáll bennem a kép, hogy mégis mi a bánatos pélóról szól az egész.
Rec 2 - A spanyol horror második része. Egy kicsit gyengébb, mint az első rész volt. Néha kicsit fogtam a fejem rajta, meg néhol úgy éreztem, hogy egy kicsit jobban elrugaszkodott a valóságtól, mint az első rész. De ezekkel együtt is azért tetszett. Arról van szó, hogy ahol az első film véget ér, valahol ott kezdődik ez. A végén van egy kis csavar benne.
Sensored - Na, ez kurva "érdekes" volt. Nem bírtam egy menetben végignézni. Szenvedtem vele. Azt olvastam róla, hogy a Fűrész és a Bárányok Hallgatnak találkozása ez a film, de hát nemtom... Ezt tutira nem nézném meg még egyszer. Az a lényeg, hogy van egy faszi, aki ilyen pszichopata, meg kínoz másokat, meg minden. De néha nem lehet tudni, hogy tényleg megteszi-e velük ezt meg azt, vagy csak a nekik beadott hallucinogének miatt képzeli az áldozat azt, hogy megtörtént az egész. Ebben is van egy kis csavar a végén, de amúgy mondom, nem az a hajletevős film.
The Tunnel - Ausztrál horror. Olyan Ideglelés-szerű. Kézikamerás, "jaj, mi történik?/húbazmegmivoltaz?", stb. Egyszer szerintem ezt is meg lehet nézni.
Alaphelyzet: Sydney alatt a csatornahálózatban rengeteg víz gyülemlett fel, és egy időben felmerült, hogy annak a vízkészletnek a megtisztításával a város sok vízhez juthat. De aztán a projekt körül hirtelen kuss lett, ami gyanús egy tévéstábnak, akik lemennek megnézni, hogy mi van ott lenn.
Unknown - De valahol Unknown Identity-ként szerepel a címe. Liam Neeson a főszereplő. Autóbaleset éri Neesont Berlinben, és amikor 4 nap után magához tér a kómából, hirtelen úgy fest a helyzet, hogy akinek mondja magát, az nem is ő, hanem másvalaki, a felesége nem ismeri meg őt, azt mondja, hogy ez nem az ő férje, stb. Neeson megpróbálja kideríteni, hogy akkor most itt mi van. Ebben is vannak fordulatok, meg minden. Ez eléggé tetszett.
Ja, és Neeson orvosa az a Karl Markovics, aki Stockingert játszotta a Rex felügyelőben. Elsőre csak az tűnt fel, hogy ismerős ez a faszi, aztán rákerestem, és tényleg ő volt az. (Szakálla van, meg kicsit kevesebb haja, mint anno a Rexben.)
Én nem láttam, csak tesóm mesélte, hogy össze-vissza hebegett-habogott. Saját magának mondott ellent.
Márpedig nem a rendőrök sem hülyeségből kérdeznek rá tizenkétszer ugyanarra, amikor kihallgatnak valakit.
Aki igazat mond, az mind a tizenkétszer ugyanúgy mondja el a sztoriját, aki meg hazudik, annak a sztorija mindig változik egy kicsit.
Azért meg ne kérj elnézést, hogy szidtad azt a mocskos, rohadék, élősködő, szartartály, faszköcsög geciládát.
Remélem, a sitten fognak elüszkösödni mind.
Egyébként a hangról annyit, hogy igaz amit mondasz, de saját magának köszönheti. Nem azt mondom, hogy annyit hörgött meg üvöltött, mert azért más stílus, de M.Shadows hangja még most is hibátlan, stúdióban és élőben egyaránt. Vagy Serj, aki meg full zöld meg vega meg miegymás, neki sem romlik a hangja.
Hetfield meg szarrá piálta magát, mégis kurva jó a hangja még most is.
Nem mondanám havernak, a két öccsével vagyok jóban, ő egy 6-7 évvel idősebb nálam. De elég vadállat amúgy.
Egyszer megcsinálta azt is, hogy részegen bement egy benzinkútra, és hangosan elkiáltotta magát, hogy "Pénzt, vagy életet!"
A haverjai kurva nehezen tudták lebeszélni a kutast arról, hogy hívja a rendőröket.
Azt hinné az ember, hogy ha valakinek családja lesz, kicsit lehiggad, de nem mindenki.
Amikor a fiát keresztelték, azt mondja neki a pap:
- Aztán csak tanítsátok meg ezt a gyereket imádkozni.
Mire ő:
- Lónak a faszát, előbb fog ez káromkodni!
A fórumban a kiadvány regiszrált látogatói kapnak lehetőséget magánvéleményük kifejezésére.
Ezen vélemények nem tükrözik a kiadó szerkesztőségének álláspontját.