előző
oldal l következő
oldal
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.09.17. 10:30 l #11362 |
meg van!
http://kings.nhl.com/club/news.htm?id=779399&cmpid=rss-News
"Recently it became evident to us that our conclusion to this process would be to terminate Mr. Voynov’s Standard Player’s Contract. However, Mr. Voynov’s announcement today of his intention to leave the United States and return to Russia makes the termination unnecessary."
szóval úgy döntöttek, hogy felbontják, de szükségtelenné teszi Voynov bejelentése.. magyarul tényleg marad a játékjoga nálunk így.
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.09.17. 10:20 l #11360 |
ez érdekes, de ha megszakítjuk a szerződést, hogy maradhat nálunk a játékjoga?
kirúglak, de máshoz nem tudsz menni??
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.09.17. 10:09 l #11358 |
hát ha terminated, akkor nem marad nálunk a játékjoga.
Az a csalóka, hogy előbb jelentette be Voynov, hogy visszatér oroszhonba, és abban az esetben csakúgy mint Kovalcsuknál nálunk maradt volna a játékjoga.
Mivel azonban terminated lett a contract (csakúgy mint Richards-é), ezért ufa lesz. Bár kérdéses, hogy az NHL engedné-e játszani.. nem valami büntivel kezdene.
Ez most így mindenkinek megnyugtató lett mert,
- a Kings mutatja, hogy következetes a játékosokkal (furán nézett volna ki, hogy Richards szerződését megszüntetjük, Voynovét nem)
- az NHL példát mutat, hogy ők milyen jól kezelték az ügyet (vs. NFL)
- Voynov.. hát otthon tiszta lappal kereshet akár több pénzt is.
persze mi elbuktuk a 2nd pairingből a védőnket, illetve neki se lesz többé esélye Stanley-re..
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.09.17. 6:38 l #11355 |
Megszüntettük Voynov szerződését.
Azt hiszem ez volt a legkisebb arcvesztés.
A játéka mondjuk baromira hiányozni fog.
Gondolom valami háttéralku is lehet, mert Voynov bejelentette hogy szeretne hazatérni.
Good luck Slava.
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.09.03. 16:35 l #11351 |
szia Josh,
Bocs, azt ritkábban nézem.. szóval köszi a meghívást, de biztosan nem lesz annyi időm, hogy vigyek ott is egy csapatot. ami azt illeti, tavaly a yahoos csapatomra se jutott időm..
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.08.28. 13:08 l #11349 |
egyik forrás szerint kiengedték (jó magaviselet - előre lehetett tudni, hogy a 90 napot se kell letöltenie, 45-nél kiengedhető), más szerint még nem, mert a bevándorlásügyieknek is mondaniuk kell még valamit.
ki biztos hogy nem utasítják, mert másokat, durvább dolgokért sem utasítottak ki, ráadásul jó kis adót fizet az évi 4M fizuja után..
amint hivatalosan kint van, akkor dönt az nhlpa, hogy lesz-e valami büntetés még. szerintem az várhatóan minimális lesz, mert gyakorlatilag majdnem egy teljes szezont kihagyott az ügy miatt.
ha engedik játszani akkor is leghamarabb október végén lesz egészséges, mert achilles sérülése van.
ha az nhlpa dönt, szerintem azt követően dönt a csapat, hogy mi legyen a sorsa. szerződést szerintem nem bontunk vele, de elcserélni valószínűleg el fogjuk. nem jó reklám a tulajnak..
közben Richards ellen hivatalosan is vádat emeltek Kanadában, tiltott szerek behozatala miatt. (az oxycodin-t vagy mi a neve, ott tiltják)
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.08.13. 10:25 l #11339 |
hát a tavalyi teljesítménye mellett nem érdemel többet, függetlenül a vegasi esettől..
Évről évre egyre gyengébben játszott, sok felesleges kiállítással. Én örülök, hogy jöhet helyette Weal, Shore és a többi fiatal.
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.08.11. 9:23 l #11336 |
mondjuk várható volt.
Van egy érdekesség ezzel kapcsolatosan. Ha a játékos ellen hatósági ügy indul (pl. előzetesbe kerül), akkor azt azonnal jelentenie kell a csapat felé.
Ezt viszont elmulasztották megtenni. Konkrétan akkor derült ki, mikor 27.-én felhívták őt és az ügynökét, hogy trade lehetőség van folyamatban és ha nincs nagy különbség az ellenérték között akkor ő hova szeretne menni... erre kiderült, hogy hát bocsi.. van némi vita a kanadai határrendészettel.
Ekkor mondta Lombardi a GM-eknek (Oilers és Flames volt a két fél), hogy bocs fiúk, valami zűr van, így nem tradelhetünk.
Június 17-én kapcsolták le Richards-ot. 10 nappal később tudta meg a GM úgy, hogy ő hívta a játékost.
Ez szerintem egyértelmű megszegése a szerződésnek attól függetlenül, hogy végül vádat emelnek-e ellene vagy sem.
Stoll közben Ranger lett egy évre 800k-ért.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.08.08. 19:47 l #22326 |
Játékosnál place on waiver az action gomboknál.
Amikor valakit waiverre tesznek akkor a hír alján ott a waiver wire gomb, ott tudod megnézni kik vannak épp waiveren.. Külön is el lehet érni menüből, talán a draftok mellett..
Amúgy érdemes, mert hülye a gép, ha túlfut a cap-en képes nagyon jó játékosokat is kitenni. Az előző verzióban egyszer Getzlafot is leküldték waiveren mert 5M fizuja mellett 3,5M-el cap fölé szaladtak.. A ciki ebben az volt hogy ő volt a legjobb centerük pont/game teljesítménnyel.. Úgy látom sajnos az új sem lett sokkal okosabb..
|
Philadelphia Flyers |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.31. 9:44 l #28241 |
többségük ámokfut.
mondjuk ebben az ügynökök is vastagon benne vannak.
régen 26-27 évesen kapták a nagy szerződéseket a játékosok, most meg amint kifut az elc, rfa-ként már kapják a nagy zsét..
mondjuk a prime-time is mintha előrébb jött volna.. bár kétségtelen hogy ezeket a srácokat már sokkal jobban felkészítik az nhl-re.
Azért van néhány ellenpélda is.. bár ez csak egy bridge contract, de egy vagy két jó év után..
Brandon Saad - 6 years, 36 million, 6 Mil AAV 23 goals, 29 assists
Tyler Toffoli - 2 years, 6.6 million, 3.3 AAV 23 goals, 26 assists
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.29. 9:48 l #38418 |
nem feltétlen azt jelenti hogy bajuk van, csak
- jó értéket kaptak cserébe
- azon a pozíción több prospectjük van, más területen viszont kevésbé
egy játékost nem csak akkor cserélnek ha nem jó.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.27. 9:51 l #22310 |
reghez volt kötve. az tévesztett meg, hogy reg nélkül is le lehetett tölteni db-t + 1-2 dolgot.
köszi a segítséget.
|
Toronto Maple Leafs |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.24. 10:09 l #25580 |
közösen.. Lou A GM, ő nem hiszem hogy közösködni fog döntésekben. Shanny-ék beállhatnak mögé tanulni, max ennyi.
mondjuk nem értem a döntést, de van ilyen :)
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.24. 9:09 l #22306 |
4000Ft-ért?
a másik 13eft-ért volt.. értem hogy ez még nem official release, de a pack-ekkel elméletileg minden benne van. (mondjuk én még mindig nem találtam meg a facepack-et)
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.23. 15:12 l #6917 |
|
A mai előzések műanyagok, szándékosan vannak gerjesztve a DRS-sel és a mesterségesen gyorsan kopó gumikkal. Nem azért előzöl meg valakit, mert annyival ügyesebb és gyorsabb vagy nála, hanem azért, mert néhány mp-re van plusz 80 lóerőd és lényegesen kevesebb leszorítóerőd, vagy az előtted lévőnek gatyára koptak a gumijai. Régebben valóban nagyon sok előzés a boxban történt, de az legalább azért történt, mert saját képességei vagy az autója jobb minősége miatt volt gyorsabb a pilóta a másiknál.
|
|
Régen meg nem voltak előzések, csak vonatozás körbe-körbe, aztán hátha a boxban megelőzi..
akkor már inkább kelljen taktikáznia mert következő körben ha ügyes ő is kihasználhatja a drs-t és műanyag módon de a másik elé kerülhet.
szerintem.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.23. 9:30 l #6904 |
a tankolásnak az volt az eredménye, hogy a csaták áthelyeződtek taktikai szintre, boxban történtek az előzések nem a pályán. Szerintem nem hiányzik vissza, legyen inkább a pályán a küzdelem.
a gumikat az F1 kérte, hogy ennyire gyorsan kopjanak, hogy muszáj legyen legalább 2x kijönni.. több csere, többféle versenystratégia lehetősége, nagyobb különbségek -> könnyebb előzés. a korábbi gumikon akár csere nélkül is megtették a versenytávot, most is tudnának olyanokat gyártani.
szerintem nincs ezzel gond.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 23:31 l #6901 |
1988 óta követem az F1-et. Akkor is követtem, amikor még az egész szezont se közvetítették (csak néhány futamot), vagy amikor ismerőssel vetettem fel a eurosport közvetítést és úgy néztem vissza videón, mert nem volt magyar tévén közvetítve egyáltalán.. ha belegondolok ennek lassan már 30 éve. Nem nekem való? hát ezt még nem mondták :)
Ha a hangnál tartunk, mondhatjuk azt hogy a V12-nek meg még szebb hangja volt. De teljesen mindegy, aki azt mondja, hogy a kocsik hangja miatt nem nézi, az hülyeséget beszél. Én képes voltam hang nélkül nézni futamokat, mert épp hajnalban kezdődött vagy mert este néztem meg a videót, de lesz@rtam, mert hősök csatáját láttam.
Hova szeretnél visszanyúlni? és miért jó az ha nincsenek szabályok? volt olyan hogy kevésbé volt szabályozva az aerodinamika, a motorok, stb.. mit nyertünk vele? a legjobb megoldást találó csapat uralt nem csak 1-1 szezont, hanem egész korszakot. így volt Mclaren éra (80-as évek vége), volt Williams éra (90-es évek eleje) volt Ferrari éra (2000-es évek eleje), hogy csak azt soroljam amiket magam is láttam. Azért születtek folyamatosan újabb és újabb szabályok, hogy korlátozzák a dominanciát. (nem véletlenül mindig valamely élen álló csapat valamelyik megoldása ellen hozták a szabályokat (aktív felfüggesztés, kettős diffúzor, befújt diffúzor, meghajló légterelők, stb.)
És voltak olyan szezonok a "modern, szabályozott" korban amiken az utolsó futamon, akár az utolsó körben dőlt el a világbajnoki cím. Nem ezt akarjuk? akkor mit is akarunk? Mihez és miért is akarunk visszatérni? Nem az a legfontosabb hogy lerágjuk a körmünket mert olyan izgalmas?
Miért lett folyamatosan csökkentve a hengerűrtartalom, a fordulatszám, rontva az aerodinamika? azért mert túl nagy sebességeket értek el az autók, tovább növelve a kockázatot. Akármit is csinálunk nem veszélytelen sportág. Ratzenberger, Senna, Bianchi.. hogy csak néhány nevet soroljak. Senki nem vállal fel olyan sportot ahol valós életveszélyben vannak a versenyzők. Nem mutat jól a tévében a halál. És tényleg nem ér annyit egyetlen futam vagy bajnoki cím, hogy mellette fiatal tehetségeket kelljen eltemetni.
Azt írtad hogy a hibrid technológiának semmi köze a versenysporthoz. Nem értek veled egyet. A versenysport mindig a jövőt mutatja meg, a versenysportban megjelenő megoldások az utcai autókig is eljutnak. Pl. karbon váz, 80-as évek óta használják az F1-ben, mára már nincs sportkocsi amit ne azzal készítenének. Az elektromos meghajtás (legalább segédszinten) a jövő. sokkal nagyobb hatásfokú, jobb gyorsulást tesz lehetővé persze a maga technológiai hátrányai mellett. Miért hagynád ki a jövő technológiáját a csúcstechnika kategóriájából?
Az F1 örök dilemmával néz szembe. Az egységesítés növeli a versenyt mivel csökkenti a kocsik közti különbséget, de épp a fejlesztés szabadságát és a "legcsúcsabb technika" image-t rombolja. Ez a kérdés mindig jelen volt, bármelyik érában.
Olyan mintha divat lenne a forma-1-et szidni. Nem rosszabbak a futamok mint a Schumacher korszak alatt, van izgalom, van taktika, vannak előzések. De úgy látszik a népnek semmi nem jó.
Én amit módosítanék
Vissza kell adni a pilótáknak a szabadságot -> a telemetria csak a boxban legyen letölthető. Laudáéknak is spórolni kellett az üzemanyaggal, gumival, turbóval. Csak akkor nem mondták a fülükre, hogy ilyen nyomást állíts be, ilyen átfolyást engedj, stb., így a pilóta önállóan kellett hogy döntsön és mi csak annyit láttunk, hogy mennek mint a meszes. Mert az nem látszott a közvetítésben hogy most 2 mp-vel lassabb körönként. Most ha egy szektorban lassabb, már látja mindenki és morognak az emberek, hogy már megint spórolás megy.
És vissza kell adni a versenyzés szabadságát, legyen limitálva hogy mit láthat a pilóta a fülkében, és az idő 80%-ában ne azzal kelljen foglalkoznia hogy a gombokat tekergeti a kormányon.
És ennyi. Nem kell nagyobb motor, nem kell 5mp-vel gyorsabb autó körönként, nem kell tankolás.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 17:06 l #6899 |
hallható a különbség tv-ben, de nincs akkora különbség mint élőben. amúgy szerintem nem annyira zavaró.
megkockáztatom, élőben meg még elviselhetőbb is. Voltam kint én is egy évben, 3 kör után átlépte a fájdalomküszöböt a zaj. Füldugóban néztem végig, de utána 2 órán keresztül még így is zúgott a fejem.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 16:51 l #6897 |
a tv-n keresztül tényleg nagy a különbség. élőben meg te se voltál kint szerintem..
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 16:37 l #6895 |
nem mondd már hogy Te csak a hangja miatt nézted eddig, és amiatt nem.
ez műbalhé. ha jó a verseny, akkor örülünk neki, ha nem jó akkor morgunk. De én azt mondom, hogy inkább az igények szálltak el.
Régen jobb volt..
mikor?
- Schumacher éra? mikor 5 éven keresztül volt a mostani merci dominanciához hasonló?
- a Prost Senna korszak? mikor rajtuk (és a Mclarenen) kívül senki nem nyert egész évben?
mindig megy a sírás, már a '80-as évek eleje óta hogy kevés az előzés, vonatozás van, unalmas.
Nem várhatjuk el minden versenytől hogy örök emléket adó, húbazmegilyenmégsosemvolt élményt adjon. Mert nem lehet folyamatosan minden rendkívüli.
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 14:23 l #6893 |
de éppen ezt mondtam, hogy nem tudnád a trükközés miatt a költségvetési plafont bevezetni.
alig gyorsabbak.. 10-15mp-el (mármint az élcsapatok, a Manor inkább mozgó akadály).
|
Autósport |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 11:16 l #6891 |
a költségvetési plafon egy meglehetősen nehezen ellenőrizhető dolog.
a salary cap könnyű, mert standard szerződések vannak a játékosokra, nincs variálási lehetőség és a szerződések összegei nyilvánosak.
a forma-1-ben viszont könnyű trükközni a költségekkel, hogy állapítod meg hogy az a saját fejlesztésű és gyártású alkatrész mennyibe került?
hacsak nem nagyon alacsony a költségplafon, mert nagyságrendet azért nem lehet elcsalni. ha viszont alacsony a plafon akkor nincsenek fejlesztések.. és akkor hogy is van az, hogy az F1 a technika csúcsa?
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 11:10 l #11326 |
éééértem.. annyira nem szar.
tehetséges kapus, de szerintem még 1 év backup szerep kellett volna neki.
szerintem az épp a vonal alattra lesz elég, ami nem kirúgás indok, nem top 5 pick, és nem is po.. szóval a legrosszabb kombó
de majd kiderül.
|
Los Angeles Kings |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.22. 9:56 l #11323 |
tervezett lineup
Milan Lucic – Anze Kopitar – Marian Gaborik
Tanner Pearson – Jeff Carter – Tyler Toffoli
Dwight King – Nick Shore – Dustin Brown
Kyle Clifford – Trevor Lewis – Jordan Weal
Extra forwards: Andy Andreoff and Jordan Nolan
Jake Muzzin – Drew Doughty
Brayden McNabb – Slava Voynov *
Alec Martinez – Matt Greene
Extra defenseman: Derek Forbort
Jonathan Quick
Jhonas Enroth
gondolom amíg Voynov nincs, addig Martinez felkerül 2. párba, és Forbort kerül Greene mellé.
ha Voynovot esetleg nem tartjuk meg akkor nyilván trade lesz valakiért, de tekintettel arra, hogy Voynovnak hagyunk helyet a cap alatt úgy tűnik hogy maradni fog nálunk vagy legalábbis nem akarjuk beszorítani magunkat egy most rögtön el kell cserélni jellegű helyzetbe..
a cápák szerintem merészek Jones-al.. én nem vagyok benne biztos, hogy ő már starter..
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.07.20. 12:00 l #22270 |
úgy látom nem sokat fejlődött az AI :)
miben jobb akkor mint a régi?
a menüje szerintem ésszerűtlenebb, sokkal többet kell kattintani
nem sokat játszottam még vele, de eddig nincs olyan érzésem, hogy nah, ebben sokkal jobb mint az előző. Ti találtatok olyat?
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223
|